مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

امروزه وبسایت های زائد به طور بدون‌پول بک لینک طراحی سایت و پیوند دیگر سایتها را در محتوای خویش قرار می‌دهند ولی این بک لینک و پیوند ها معمولاً تأثیر گذار نیستند در وبسایت های پر طرفدار مانند تارنما های خبری بک پیوند ها به طور مبلغی می باشند. به کار گیری از بک پیوند مبلغی (Monetary backlinks) هیچ اشکالی ندارد و موتور جست و جوی بار گوگل ایرادی به آن وارد نمی نماید منتها هرچه که تارنما های بک لینک و پیوند کننده جايگاه بالاتری داشته باشند هزینه یک پیوند در آن بسیار بیشتر خواهد بود.

 

 

بلاگ ها 
با دقت به مفاد اعلام گردیده بک لینک و پیوند مجانی قادر است به خیر و خوبی درجه و اعتبار وب سایت شمارا ارتقاء دهد. اما به شرطی که‌این عمل به صدق صورت پذیرد. شما می‌توانید از سایتها و وب لاگ های متعددی برای این فعالیت استعمال فرمائید. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که وب لاگ ها شایسته ترین محل برای قرار دادن بک لینک و پیوند بدون پول می باشند.

وب سایت ها و فروم های دعوا گه قرار دادن پیوند در آنان نیز مجاز و آزاد میباشد میتوانند تحت عنوان محلی برای قرار دادن بک لینک و پیوند بدون‌پول آیتم به کار گیری قرار گیرند.استعمال از بک پیوند بدون‌پول میتواند برای وب سایت شما اثر گذار و یا این که مضر باشد در‌حالتی که به نکات اعلام گردیده اعتنا نمائید و در تارنما های دارای اعتبار و مطلوب پیوند گذاری را اجرا دهید میتوانید سود بسیار دیدنی و مثبتی را از روند بک پیوند بدون پول به دست بیاورید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 131 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44

در تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام می بایست به طراحی سایت مشتریان خویش اعتنا نمایید. اینکه آن‌ها به‌دنبال چه چیزهایی می باشند و چه ذوق و سلیقه و اخلاقیاتی دارا هستند. با به کار گیری از این داده ها شما می توانید روند تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام را بر طبق ذوق و سلیقه مخاطبان خویش ایفا داده و درنتیجه شایسته ترین برخورد را از آنان اخذ نمایید.

 

 

ارتقاء تعامل با یوزرها کاغذ خویش
هر چه یوزرها شیت شما با محتوای منتشرشده از جانب شما بیشتر تعامل داشته باشند و آن را لایک کرده و کامنت بگذارد، یا این که آن را فی مابین دیگر افراد به اشتراک بگذارند، محتوای شما در اینستاگرام بیشتر و خوب چشم شود. پس بدین نکته اعتنا داشته باشید که در هنگام تدوین استراتژی محتوا در اینستاگرام به روش تعامل یوزرها با محتوای شما نیز اندیشه گردد. یک کدام از مهم‌ترین استراتژی محتوا

 در اینستاگرام دراین باره ویدیو های جواب به سوال های یوزرها میباشد که بسیار برخورد قابل قبولی داراست.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:25

یکی‌از مرسوم ترین مشکلاتی که طراحی سایت برای مجموعه های بازاریابی محتوا تولید میگردد، اغراق در تولید یک محتواست. این بینش منجر میشود که رمانتیک که از محتوا گرفته می توان به حدی زیاد باشد که دقت از مورد اساسی هم برداشته گردد.

استراتژی های مرتبط با بازاریابی محتوا 
اعتنا نکردن به تصویر بزرگتر و به عبارتی غرض اساسی سبب می گردد که برای دسته هایبازاریابی محتوا ایراد ساخت خواهد شد که در غایت هم ممکن میباشد به یک چرخه مستمر تبدیل گردید.
در واقع ما استراتژی های مرتبط با بازاریابی محتوا را در روز‌نگار مبتنی بر یک تصویر به طور کامل اشتباه از آنچه که حقیقتا بایستی اجرا دهیم چیده ایم. در فیض دیدیم که نمی توانیم روی این نرم‌افزار بمانیم، در‌این درحال حاضر احساس غرق شدگی داشتیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:03

تیم بندی های مطالب:
گروه بندی های از پیش رقم خورده شالوده طراحی سایت و پایه یک استراتژی بصری پیروز میباشند. البته دلایل اینکه داعیه میکنیم این تیم بندی ها اثر گذار می‌باشند چیست؟
زیرا قابلیت سازماندهی مطالب را مهیا می نمایند و می‌توانید مطمئن باشید که هر پست محتوای مختلف و متنوعی دارااست و از کلیه اساسی این گروه بندی ها سبب ساز میگردند که فید شما به دیده بینندگان بسیار متنوع به لحاظ رسد.

تجارت ایده پرداز 
بسیار دارای اهمیت میباشد که مشتریان حس نمایند مارک متبوع آن ها هنوز یک تجارت خلق کننده و مولد و مطلع از کلیه کارها گوناگون میباشد و برای اینکه اینگونه اتفاقی بیافتد، می بایست قابلیت از پیش گزینش کردن تیم بندی محتواها وجود داشته باشد هر یک‌سری که به ظواهر اقدامی بی آلایش و حتی بی التفات به لحاظ میرسد ولی در واقع بسیار اساسی و حیاتی میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:02

با این شیوه وقت کافی برایتبلیغ محتوا

 در شبکه های عمومی، seo آن طبق طراحی سایت اصول بهینه سازی، ایجاد کرد بک لینک و پیوند، بازآفرینی آن برای بقیه فرمت ها و شبکه‌های‌عمومی و بقیه مواقعی که در بازاریابی محتوا الزامی می‌باشند به وجود می‌آید.گروه ماهر بازاریابی محتوا به بهبود تجارب کاربری می‌پندارد تا وقت کافی برای جاری ساختن شغل های مهمتر داشته باشد
بازاریابی محتوای خویش 
گزاره پر اسم و رسم در حرکت و دولت ها مینیمالیستی وجود دارااست که می‌گوید، بیشتر بودن چیزی ادله بر عالی بودن آن وجود ندارد، خوب شدن چیزی عامل بر عالی بودن آن میباشد.
این را می بایست تحت عنوان یک شیوه کلی و سازمانی در بازاریابی محتوای خویش بپذیریم. ما وقت متعددی نداریم که بخواهیم تا این حد محتوا ساخت‌و‌ساز کنیم که وقت برای بقیه مورد ها معدود باشد، می بایست مطمئن باشید محتوایی که ساخت‌و‌ساز کرده و نشر می دهید، قیمت آن را داشته باشد در غیر این شکل هم خودمان و خواننده را غرق در محتوا کرده و حیران می‌کنیم و هم به بدتر شدن وضع شوک محتوایی یاری می‌کنیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06

لغات کلیدی، لهجه با صرفه‌سازی موتورهای کاوش، طراحی سایت تبلیغات موتورهای کاوش و حتی سرچ در سایت یک مغازه اند. پس مدیران و بازاریابان یک فروشگاه آنلاین هر چه خوب غرض جستجوی مخفی در پشت یک جستار واژه و کلمه کلیدی فروشگاهی را بفهمند، آن مغازه جواب بهتری ارائه میدهد.
برخی از کمپانی‌های بازاریابی موتور کاوش – مانند WordStream و Moz – سه یا این که چهار گروه‌بندی از هدف ها کلمه ها کلیدی را تعریف می‌نمایند، که مشتمل بر مقصود ناوبری، مقصود اطلاعاتی، غرض تحقیقاتی و مقصود تبادلاتی می باشند.
هرکدام از این تیم‌بندی‌ها به ما اطلاعاتی درباره استفاده کننده ارائه می دهند و به بیزنس می گویند که چه عملکردی بایستی داشته باشد.

یک سری نوع مقصود کلمه ها کلیدی که بر بازاریابی موتور کاوش اثر می گذارند
مقصود ناوبری
زمانی یوزرها موتورهای کاوش از عبارات کلیدی‌ای که دربرگیرنده نام یک مارک یا این که توضیحات مشخصی از یک مارک می گردند، به کارگیری می‌نمایند، به احتمال زیاد می خواهند به سایت به عبارتی مارک برسند. همینطور احتمال این هم وجود داراست که اینک هم آن مارک را بشناسند.
پیرو مثالی از استارت جستجوی ناوبری نقل شده میباشد.
فرض کنیم روز قبل، یکی‌از دوستان شما توییتی زد درباره یک کدام از ایونت‌های GoRuck در پورتلند. باحال به لحاظ میرسید. ولی اکنون و بعداز 24 ساعت شما نمی‌توانید توییت و پیوند آن را پیدا نمائید. پس به گوگل میروید و عبارت “go ruck website” را سرچ می کنید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 151 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:53

شما بایستی به سیرتکامل‌ای نوشته‌ی‌علمی طراحی سایت و عنوان بنویسید که جذابیت خاصی به یار و همدم داشته باشد. یک عنوان بی روح، هیچ بازدیدی را به سمت تارنما شما جذب نمی‌نماید. نمونه نرم افزار نویسی سی شارپ را به حافظه خویش بیاورید که ملاحظه کنید شما کدام یک از تیتر در نوشته ی علمی را برای استیناف گزینش می کنید.

شما میتوانید با به کارگیری از تیتر در نوشته‌ی علمی، بیشترین بازدید ممکن در سطح وب فارسی داشته باشید ولی وقتی که تیتر نوشته‌ی علمی شما و همینطور تیترهایی که در نوشته ی علمی خویش استعمال می کنید، ضعیف باشد، چندان بازدید متعددی را دستیابی نخواهید کرد.

کلیک خور بودن تیتر در نوشته ی علمی چیست؟
چیزی در سطح عالم وجود دارااست، تحت عنوان نوشته ی علمی کلیک خور و یا این که به انگلیسی Clickbait، که شما میتوانید با به کار گیری از ترفندهایی که در سطح وب برای این فعالیت وجود داراست، مبادرت به پباده سازی تیتر در نوشته‌علمی جالب فرمائید و مخاطبین بی شماری را سمت وبسایت خویش جذب نمائید.

با به کار گیری از کمپانی رایا مارکتینگ، شما کار کشته خواهید بود تا مبادرت به تصویب پیشنهاد ایجاد محتوا متنی

، ایجاد محتوا صوتی، اینفوگرافیک، پادکست
 و... فرمائید.
نویسندگان رایا مارکتینگ کارکشته خواهند بود تا عنوان ها کلیک خور برای شما ساخت نمایند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 354 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44

ممکن میباشد در دو لینک و پیوند آتی، طراحی سایت محتواهای ضعیفی وجود داشته باشد، البته آنقدر چیره بودند که با تایپ کردن یک تیتر کلیک خور، توانستند حیث شما‌را نسبت به وب سایت ذکر شده جلب نمایند.

رفیعتر بودن تیتر در نوشته‌ی‌علمی چیست؟ همان گونه که بیان شد، تفاوت بخش اعظمی زیاد نسبت بدین زمینه وجود دارااست که شما شایسته ترین نوشته‌علمی را بنویسید و یک تیتر ضعیفی برای آن در حیث گرفته باشید و درحال حاضر شما انتظار دارید تا در سراسر وب، بازدید اکثری متعددی دستیابی نمایید.

 ساخت‌و‌ساز یک تیتر در نوشته ی علمی دیدنی 
البته دراین مورد ناتوان خواهید بود و کار کشته نیستید تا بازدید آنچنانی را اخذ فرمایید.هم اکنون شما بایستی فقط کاری که اعمال دهید، نسبت به‌این زمینه این میباشد که مبادرت به تولید یک تیتر در نوشته ی علمی جالب فرمایید تا در گوگل و دیگر موتورهای کاوش، ایندکس خواهد شد و خیلی سریع به کاربر اکران داده گردد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 353 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:05

بهینه سازی مشمول پوسته‌بندی مطلوب طراحی سایت برگه میباشد. درصورتی که می خواهید اینترنت‌وب سایت خویش را مرتبه‌بندی نمائید، پس بایستی مراقب قالبی که از آن به کار گیری میکنید باشید. شما می بایست پیوند‌ها را برای پلت‌هیبت‌های دیگر با مشتریان به اشتراک بگذارید. زمانی داده‌ها به راحتی در دسترس باشند، متوجه میشوید که محتوای شما بیشتر به وسیله عموم به اشتراک گذارده میگردد. این اشتراک محتوا اقتدار دامنه شما‌را ارتقا می دهد و از این رو جايگاه‌بندی نیز ارتقاء می یابد.

7. عبارات کلیدی، تگ‌ لاین‌ها و توضیحات مطلوب تعیین فرمایید

لغت ها کلیدی مولفه اساسی درجه‌بندی میباشد. در حالتی‌که لغت ها کلیدی که کاربر بیشتر آن را کاوش می‌نماید را بگذارید، گوگل برگه شمارا از تحت برداشته و در شرایط بالایی قرار میدهد.

با صرفه‌سازی تگ‌ لاین‌ها و متا دیسکریپشن‌ها بسیار اساسی میباشد. متوجه خواهید شد که درصورتی که متاتگ‌ها و تگ‌لاین‌های کوتاه و منحصر ساخت نمائید، اشخاص بیشتری از اینترنت‌تارنما شما بازدید می‌نمایند که به بهبود مرتبه شما امداد می‌نماید.

8. زیاد بر روی تبلیغات تمرکز نکنید

عموم فکر‌می کنند تنها تبلیغ شیت شما برای مرتبه‌بندی‌تان حیاتی میباشد، ولی این خطا میباشد. در‌حالتی که سئوی اینترنت‌تارنما شما به صدق ایفا نشود، حتی چنانچه پول بیشتری به گوگل بدهید، آنها اینترنت‌وبسایت شمارا در SEM درجه‌بندی نخواهند کرد.

9. حکم پایانی بهینه سازی

دیدیم که اجرای تکنیک‌های seo برای مرتبه‌بندی چقدر قادر است اساسی باشد. آنها به جهت رقابت، تکنولوژی و قانون ها seo هر از یک‌سری گاهی آپ دیت میگردند، البته این به معنای منسوخ شدن آن وجود ندارد.

بهینه سازی مدام زنده میباشد و صرفا منحصر عده ای میباشد که می خواهند در زمانبر مقطع عمل نمایند. پس در شرایطی که نتیجه ها خیر از بهینه سازی میخواهید صرفا با صرفه‌سازی نمایید و بردبار باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 388 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:18

شما در ویژوال استودیو میتوانید طراحی سایت با ساخت و ساز multiple cursors یک‌سری ورژن از یک متن یکسان را در یک‌سری نقطه ی مختلف اسکن و یا این که حذف نمائید؛ که‌این زمینه میتواند در سرعت و ارتقاء منفعت وری این نرم‌افزار برای شما بسیار مؤثر باشد. برای این که به‌این قابلیت و امکان دسترسی پیدا فرمائید کافی ست بر دکمه ی alt کلیک نمائید و آن را فشار دهید.

ولی شیوه و نکته ی دیگر برای ارتقاء سود وری و کوشش نرم‌افزار و ابزار ویژوال استودیو عوض کردن اسم و نام همگی ی مفاد است. برای آن که بتوانیم در تایپ کردن کد غالب فعالیت نماییم بایستی از مرمت برخوردار شویم؛ ولی نوسازی یک منبع تبارک از کد بسیار طاقت فرسا و بغرنج میباشد و ممکن میباشد برای ما ساخت‌و‌ساز ایراد کند. در ویژوال استودیو دیگر نیازی وجود ندارد برای تغییر تحول اسم زحمت متعددی بکشید و این نرم‌افزار برای شما این عمل را بسیار سهل کرده است. صرفا کافی ست بعداز گزینش موردی که برای تغییر و تحول در لحاظ گرفته اید دکمه ی f12 را فشار دهید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

درصورتی که شما هر سیرتکامل طراحی سایت شکی در موضوع مداقه مضمون‌ و رابطه ها متنی محتوا دارید، کافی میباشد که RankBrain Google را پژوهش فرمائید تا ملاحظه کنید پست های جدیدی که درین تارنما به اکران گذارده گردیده اند، حاکی از مداقه معنای محتوا در کادر گویش طبیعی میباشند.
ساخت‌و‌ساز محتوای هوشمند که مربوط به معماری و ساختار وبسایت شماست، برای اکران معنایی و همینطور فردی سازی با یک سازمان ساخت میگردد و طبق حق تقدم هایی که ساخته شده است، به شش حوزه ذیل مرتبط می‌گردد.


1.     سازماندهی محتوا
سازماندهی محتوا هوشمند در بنا شده در پوسته خویش محتوا بایستی اجرا گیرد. در این باره شناسایی و همینطور شعور موضوعات اساسی و موضوعاتی که به طور ثانویه ساخت گردیده اند، به یاروهمدم نوع محتوا که میتواند دربردارنده پست های وب لاگ، سرمقاله، فرآورده و همینطور نوشته ی علمی های سپید باشد جز نهادهایی میباشد که به طور مربوط به محتوا ساخت‌و‌ساز خواهند شد و از عنایت بالایی شامل است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:27


امروزه با تغییر تحول مدل معاش عموم و همینطور سیستم بازاریابی در عالم، کلیه طراحی سایت مشاغل به سایت نیاز دارا هستند. مراد از سایت، تنها تارنما های فروشگاهی وجود ندارد؛ بلکه وبسایت های شرکتی نیز که جنبه معرفی سرویس ها را دارا‌هستند هم برای یک تجارت خدماتی ضروری میباشد.

می اقتدار با اعتقاد و باور اعلام‌کرد در‌حالتی که استحصال و کاری برای طراحی وب و عمل در‌این بستر اقدامی نکند، در بعدی ای خیر چندان بدور از چرخه بازار حذف میشود. اینک عموم خودشان از بخش اعظمی مشاغل میخواهند تا برای راحتی عمل تارنما پباده سازی نمایند.

پس این قضیه علامت میدهد ساخت سایت برای تجارت، صرفا مقصود فروشنده یا این که ارائه دهنده سرویس ها وجود ندارد؛ بلکه مراد و نیاز اساسی عموم جامعه میباشد. به دلیل آن که عموم پیرو راحتی و صرفه جویی در وقت می‌باشند.

 

چرا می بایست تجارت اینترنتی داشته باشیم؟
قابلیت تبلیغات سوای نیاز به سرمایه زیاد
از میان رفتن حصول و شغل های سنتی و میل عموم به کار و داد و ستد اینترنتی
عدم نیاز به سرمایه زیاد برای استارت شغل
جذب مشتری بیشتر از دیگر نقاط مرز و بوم
و...
 

چرا می بایست تارنما فروشگاهی داشته باشیم؟
قابلیت و امکان تبلیغات بیشتر و ارزان و یک‌سری موازی کردن معیار فروش تارنما
عدم محدودیت وقتی و مکانی برای فروش تولیدات
قابلیت فروش تولیدها حتی به مشتری های سوا محدوده جغرافیایی مغازه
جلب متکی بودن مشتریان پیج اینستاگرامی خویش
صرفه جویی در مخارج استخدام و ...
و...

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 180 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:03


ساخت وب سایت، صرفا به خواسته تحقق اهدف تجاری اجرا نمی‌شود و ممکن میباشد طراحی سایت برای هدف های دیگری پباده سازی خواهد شد. به مراد جابجایی تجربه، رزومه کاری، تولیدها و سرویس ها خودتان نیز میتوانید به ساخت وب سایت مبادرت فرمایید. طراحی وب فردی به توسعه و گسترش سریع اسم شما در فضای اینترنت امداد می نماید. در واقعیت وب سایت فردی شما مقر مهم برندسازی فردی (Personal Branding) شما خواهد بود. شما کارکشته می‌باشید سوابق کاری، بلاگ فردی، آلبوم تصاویر، پروژه ها، داده ها تماس، شبکه های عمومی و ... خویش را در سایت فردی تان قرار دهید.ساخت سایت فردی عالی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که یک کارت ویزیت آنلاین داشته باشید و مارک سازی فردی تان را استارت نمائید.

خصوصیت های طراحی وب سایت فردی
خصوصیت نخستین – حرفه‌ای بودن
عده ای که به تارنما فردی شما مراجعه می نمایند و روئت کرد گذشته نسبت به شما و حوزه کاری و یا این که تخصص تان ندارند، از ظواهر وب سایت شما اثر متعددی می پذیرند. یک تارنما فردی ماهر دارنده ظواهر گرافیکی خوشگل و متناسب محترم شماست و بضاعت ها و مهارت های شما‌را به طور گروه بندی های متفاوت به یوزرها ارائه می‌دهد. سایت فردی حرفه‌ای شما، دسترسی به شما در تمامی جای ها و کلیه اوقات را برای یوزرها مهیا می نماید.

خصوصیت دوم – ریسپانسیو (برخورد گرا) بودن
خواسته از ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا، تغییر تحول موقعیت ظاهری وب سایت با اعتنا به تغییر‌و تحول اندازه شیت اکران میباشد، به نحوی که اکران تارنما شما در تلفن همراه ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و ورقه اکران های بسیار گران قدر شیوه مختلف باشد. امروزه بیشتر یوزرها بوسیله تلفن همراه های هوشمند شان مبادرت به مرور صفحه ها اینترنت می نمایند؛ براین اساس به کارگیری از آن در طراحی وب فردی شما بسیار اساسی میباشد.

خصوصیت سوم – انعطاف پذیر بودن
وب سایت فردی شما می بایست به نحوی پباده سازی و پیاده سازی گردد که به طور کامل متناسب با نیاز یوزرها بوده و هدف ها شمارا پژوهشگر سازد.

خصوصیت چهارم – رئیس آسوده
رئیس طراحی وب سایت فردی می بایست بسیار آسوده و در عین حالا کاربردی باشد.

خصوصیت پنجم – هزینه ذیل طراحی وب سایت فردی
هزینه ساخت سایت فردی نسبت به بقیه ساخت وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، سازمانی و... نسبتا ذیل خیس میباشد و در مجموعه بندی ساخت سایت ارزان قرار می‌گیرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:00


چه‌گونه ساخت سایت را آغاز کنیم شاید یکی سوالهای اصلی در ذهن اشخاص جامعه امروز طراحی سایت ما باشد! جامعه ای که رو به بسط در تکنولوژی میباشد.

هر فردی که تخصص در موضوع ای و یا این که قصد فروش کالا یا این که سرویس خویش به جامعه را داراست. و همینطور عشق مند به یادگرفتن باشد به پندار پباده سازی یک وبسایت فردی خواهد به زمین خورد.

ما در‌این یادگرفتن ها قصد داریم صفر تا صد طراحی سایت را به شما دوستداران یادگرفتن دهیم. شاید در اولِ فعالیت سوالاتی ذهنیت شما را مشغول نماید.

آیا فارغ از دانش به کدنویسی می قدرت تارنما پباده سازی کرد؟ پباده سازی یک وب سایت پیش نیاز میخواهد؟ آیا مطلقا بایستی با کدهای HTML ، CSS، JS و غیره شناخت داشت؟ صرفا با یادگرفتن وردپرس می اقتدار یک سایت پباده سازی کرد؟ و کلی سوال دیگر …

با ما یار و همدم باشید تا با واقعیتی در امر “به چه شکل ساخت سایت را آغاز کنیم” رو به رو گردید!

ورود به دنیای صفر تا صد ساخت وب سایت

برای اینکه وارد دنیای ساخت وب سایت گردید و خویش را دارای تخصص بدانید نیاز میباشد اصول کلی و نخستین در کدهای HTML , CSS را فراگیرید.

این فراگیری ها از قدم نخستین یاور شما خواهد بود. صرفا نیاز به سعی، تمرین و تکرار دارااست.

معرفی وب سایت w3schools
شایسته ترین منبع برای یادگیری HTML , CSS , JQ , JS , … وب سایت w3schools.com میباشد. مورد نیاز وجود ندارد در‌این وبسایت مجموع کدها را به طور جزئی و تخصصی حافظه گیرید. در گام اولیه یادگرفتن اصول کلی آنها کفایت می نماید.

با شنیدن کلمه و واژه صفر تا صد ساخت وب سایت شما مکلف به یادگیری کدنویسی خواهید شد. درین نصیب قصد داریم این یادگیری را برای شما بی آلایش کنیم.

تب HTML در بالای وب سایت w3schools را که کلیک کنیم با مواقعی برای مثال تیترها(H1,H2,…)، گزاره ها (p)، خصوصیات(attributes) و غیره آشنا می شویم. با کلیک بر روی هر یک می قدرت یادگرفتن های مورد نیاز جهت ادراک در امر شغل هریک را یادگرفت.

تب آتی مرتبط با CSS میباشد که مارا با مواقعی مانند رنگ ها، بک گراند، border، margin و Padding و غیره آشنا می نماید.

اصولا کدهای HTML ساختار هدر، فوتر و بدنه وب سایت ما‌را ساخت‌و‌ساز می نماید. کدهای CSS رنگ، صورت و شمایل المان های جان دار در وبسایت را پدید میاورد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 349 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01


پیش از آغاز و فعالیت تحت عنوان طراح اینترنت ، بایستی گروه ای از ابزارهای طراحی سایت را بیاموزید. طراحی سایت با سپری شد مجال ، قابل انعطاف افزارها و ابزارهای عالی و توانمند طراحی سایت ساخت و ساز و فعال‌سازی گردیده اند و در فیض ، هیچ گاه طراحان اینترنت در ساخت‌و‌ساز وبسایت های قشنگ و کاربردی حالت بهتری نداشته اند.

درصورتی که می‌خواهید یک طراح اینترنت گردید ، سفارش میکنیم ابزارهای تحت را حافظه بگیرید:

وردپرس
وردپرس 27 درصد از تک تک سایت های اینترنتی را در چنگ داراست و 76 درصد از سهم بازار سرتاسر دنیا در CMS را داراست.

وردپرس دارنده بیش تر از 1000 تم و افزونه داخلی میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد تارنما ها را به راحتی ساخت ، بازنویسی ، فردی سازی ، بهبود و seo فرمایید.

InVision Studio
اگرچه وردپرس هنوز دوست داستنی ترین میباشد ، ولی به لطف گروه مشخصات و مثال سازی سریع آن ، از لحاظ بخش اعظمی از طراحان اینترنت ، InVision Studio شایسته ترین ابزار جامع ساخت وب سایت میباشد.

با حرکات موشواره و تعاملاتی مانند کلیک کردن، کشیدن و نگه داشتن نشانگر موس، میتوانید پوشه ها و کارتن های سفارشی نیز ساخت و ساز نمائید.

فتوشاپ
طراحان اینترنت بایستی کار کشته به ساخت و ساز تصاویر دیدنی و خلاقانه باشند.

به همین ادله بی شک فتوشاپ مهم‌ترین اپلیکیشن پکیج  Adobe برای طراحان اینترنت میباشد.

تشکیل داد مثال عمل ماهر
یک مثال شغل ماهر می بایست مشمول چه مواقعی باشد؟
به مثال شغل هایی که میخواهید در رزومه خویش قرار دهید اعتنا فرمایید.

شما نباید همه مثال عمل های خویش را در رزومه خویش قرار دهید.

بلکه می بایست شایسته ترین های آن ها را لیست فرمایید تا هنگامی آن را ارائه می دهید مشتریان را جذب کن.

به مکان قرار دادن همگی مثال فعالیت های خویش در رزومه پاره ای بیشتر وقت بگذارید و کارایی نمائید آن هایی که زحمت متعددی برایشان کشیده اید و یا این که خیلی حرفه‌ای می‌باشند در رزومه خویش قرار دهید و  مثال شغل شما بایستی به قدری ماهر باشد که به مکان شما با مشتری کلام نماید، پس کوشش فرمایید تماما بدیهی و سوای عدم وضوح باشد.

برای ساخت‌و‌ساز یک مثال عمل اثر گذار، خویش را به مکان مشتریان خویش قرار دهید:

مشتری شما برای اعتقادوباور از عمل شما به چه اطلاعاتی نیاز داراست؟
مشتری شما چقدر از شغل شما می‌داند؟
چه کسی به مثال امور نگاه می نماید و تصمیم میگیرد شما‌را استخدام نماید؟
این سئوالات میتواند به شما یاری دهد لیستی از مواقعی را که مثال امور برای جذب مشتری تازه می بایست داشته باشد ، بنویسید.

ضمن این ، ما یک سری جزئیات مهم را بیان کرده ایم که هر مثال فعالیت ماهر بایستی مشتمل بر آن ها باشد:

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:52


بعداز اتمام کدنویسی، مرحله دیتاگذاری اول شروع می شود. در بنا شده در این قدم ما وب سایت طراحی سایت را تا حدودی آب بندی کرده و شما‌را با یک خروجی تماما نپخته فقط نخواهیم گذاشت. همینطور در مرحله ورود دیتا ممکن میباشد بعضی باگ های سیستم شناسایی و بوسیله  اصلاح خواهد شد.

آزمایش و بازنگری وبسایت
در مرحله بازنگری و آزمایش، یک فضای هاست مثال تنظیم گردیده و وبسایت کاملا در دست صاحب کار قرار می گیرد تا تحت عنوان یک رئیس و یک مخاطب با آن شغل نماید و تک تک ایده ها خویش را به منتقل نماید. ممکن میباشد صاحب کار درین قدم نیاز به انجام تغییراتی نو در وب سایت شم نماید، با دقت به اینکه همگی روند پباده سازی و پیاده سازی پیش از این به پذیرش صاحبکار رسیده میباشد درصورتی که به تشخیص دسته فنی این تغییرات بیشتراز 15درصد باشد، فاکتور جدا ای برای انجام درخواست متبوع صادر گردد.

تحویل و یادگرفتن عمل با پنل تارنما
حالا وهله به جابجایی علم از به صاحب کار می‌رسد. بعد از اتمام فرایند ساخت سایت، یک گرد‌همایی 3 ساعته متشکل از معلم و حداکثر 2 نفر از نمایندگان پروژه برگزار گردد. درین گرد هم آیی کلیه تجهیزات وبسایت و شیوه فعالیت کردن با آن‌ها توضیح داده گردیده و کل سوال های جواب داده می‌گردد. گفتنی میباشد این یادگرفتن فیلم برداری (Screen Record) گردیده و پوشه آخری در پوسته DVD یا این که اسکن روی Flash memory ارائه گردد.

بعد از آن یک هفته به صاحب کار مجال داده می‌گردد تا آموخته های خویش را روی یک فضای آزمایشی با تارنما تمرین نماید. همینطور قابلیت و امکان جابجایی داده ها مهم روی وب سایت مثال وجود داراست. بعد از اتمام عمل و پذیرش صاحبکار، طی یک زمان یک هفته ای تارنما تماما روی دامنه مهم اعمال گردیده و پذیرای بازدیدکنندگان میگردد

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:50

 

ممکن میباشد شما بخواهید برای توسعه و گسترش عمل خویش، وبلاگی ساخت طراحی سایت فرمایید و حضوری پررنگ‌خیس در وب داشته باشید در این حالت ما یحتاج وجود ندارد به هیچ وجه نگران اعمال یک‌سری شغل کدنویسی یا این که ساختن وبسایت از آغاز باشید.

 

الگوهای وب سایت فراهم پوسته Responsive به چهار تیم تقسیم گردیده‌اند که مشمول:

 

مضمون ها بلاگ

معنی ها یک ورقه‌ای

مفهوم ها تجاری

معنی ها WooCommerce.

در مجموع مقصود وب سایت‌های مهیا چند کاربردی میباشد و شما ضمن زیبایی میتوانید محتوای هدفمند و قابل قبولی را در آن بار گذاری نمائید. یک الگوی وبسایت مهیا امروزی و ماهر برای مشاغلی همانند: ماشین کرایه ای‌ها، کمپانی‌ها و مشاغل آزاد، که در پی بسط بیزنس خویش می‌باشند مورد قابل قبولی میباشد.

 

سازش با شیت‌ساز (Page Builder)

اکثریت پوسته ماهر و بدون پول تم Responsive با Elementor و Gutenberg تشکیل شده‌اند که به شما قابلیت این را میدهند که محتوای متبوع خویش را در تارنما ساخت فرمایید. این الگوها با مثال محتوا، تصاویر و مدل ارائه می‌‌شوند که شما می توانید به هر روشی که دوست دارید آن ها را فردی‌سازی نمائید. در این حالت دیگر شما ما یحتاج وجود ندارد سا‌عتها وقت خویش را صرف طرح‌های گوناگون خویش نمایید.

 

سازش با همه مرورگرها

الگوهای وب سایت مهیا به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده‌اند تا برای همگی یوزرها در دسترس باشند و اشخاص متفاوت بتوانند از آن به شایسته ترین صورت به کارگیری نمایند. آن‌ها با آحاد مرورگرهای مشهور مانند Safari ، Firefox ، Chrome، Opera و … سازگار میباشند.

 

چه‌طور می‌اقتدار با به کارگیری از الگوهای تارنما مهیا، وبسایت ساخت؟!

ساخت و ساز یک تارنما با استعمال از الگوها عمل تماماً معمولی‌ای میباشد. ولی که ناگفته نماند این آیتم تماما به سرویسی که استعمال می کنید داراست چون بیشتر سازندگان سایت‌ها فرآیند نصب مشابهی دارا‌هستند. درین قسمت ما میخواهیم با به کارگیری از سر مشق یا این که تم Responsive یک سایت ساخت‌و‌ساز کنیم.

 

روند ساخت‌و‌ساز تارنما مهیا

تم Responsive دسته ای خیره‌کننده از یک‌سری پوسته از پیش تاسیس شده است که برای هر شغل تجاری حالت را مهیا می سازد با این وجود دیگر شما مورد نیاز وجود ندارد عمل خاصی اعمال دهید.

صرفا demos سایت را با یک کلیک وارد نمائید. پس از اینکه تم یا این که سر مشق Responsive را نصب و فعال کردید، صرفا به نصیب داشبورد وردپرس خویش بروید و بر روی Responsive> Ready sites کلیک نمائید. اکثریت سایت‌ها با Elementor و Gutenberg تشکیل‌شده‌اند که به شما یاری می‌نمایند تارنما خویش را تخت‌گاز و به راحتی، پباده سازی و فردی‌سازی فرمائید.

درحال حاضر بایستی الگوی متبوع خویش را تعیین کرده و روی پیش اکران کلیک فرمائید. در شیت آینده، با مورد‌هایی برای آغاز وارد کردن سرمشق روبرو خواهید شد.

یک خصوصیت خارق‌العاده راجع‌به تم Responsive این میباشد که شما میتوانید الگوهای وب سایت فراهم را با یکدیگر ادغام نمایید. یا این که میتوانید یک الگوی واحد را وارد فرمایید (صرفا شیت مهم یا این که ورقه درباره یا این که تمام وبسایت و..).

بعد از اجرا این مفاد، با یک شیت فعال‌سازی وبسایت مواجه خواهید شد که شمارا به وبسایت نو ساخت و ساز گردیده هدایت می‌نماید!! آحاد، دیدید چقدر آسون بود

 
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:27


هزینه طراحی وب در گوگل
هزینه طراحی وب در گوگل به عامل ها مختلفی بستگی داره طراحی سایت که پیرو این مقاله بطور بدون نقص برای شما گستردن میدم اما خویش گوگل هم یک خدمت طراحی سایت داره که مثل سیستم های وب لاگ دهی شغل میکنهو ولی در درحال حاضر خاضر جمهوری اسلامی ایران رو تحریم کرده و اگه بخواهید به کار گیری فرمائید بایستی از نرم‌افزار های تغییر و تحول آی پی به کار گیری نمایید.

هزینه دامنه
هزینه دامنه یا این که domain به پسوندش بستگی داره برای دامنه های .ir بایستی هر ساله حدود 15 هزار تومن بپردازید ولی در حالتی‌که از نماینده های Nic.ir دامنه را بگیرید البته در حالتی‌که از خویش Nic بگیرید حدودا دوبرابر میباشد!

در شرایطی که دامنه آی آر را ۵ ساله تصویب فرمائید هزینه ۳  موازی یکساله میشه! ( به مکان 5 موازی)

هزینه دامنه های .com حدود ۱۰ دلار می باشد برای یک سال که با اعتنا به بها دلار نرخش بالا و زیر میشه! در موقع تصویب میتونید بیشتر از 1 سال دامنه را تصویب نمائید و هزینه اش را یکجا بپردازید.

دامنه های دیگر ممکنه بیشتر یا این که کمتر از ۱۰ دلار باشن
درصورتی که نمیدونید دامنه چیه این مقاله را بخونید : گزینش اسم دامنه

هزینه هاست
دومی موردی که جزو مخارج اینترنت وبسایت می باشد هزینه هاست است پیش از این در این باره توضیح مفصلی دادم ( اینجا را مشاهده کنید) بستگی به وسعت و چگونگی هاست هزینه هاست میتونه از سالی 30۰-۵0۰ هزار تومن به بالا باشه


هزینه ساخت وب سایت
ارزش ساخت وب سایت
در شرایطی‌که در وب سرچ نمایید یا این که اطلاع رسانی های متعدد را ملاحظه کنید برای طراحی وب سایت از ۵۰ هزارتومن اعلام میشه تا یک‌سری ۱۰ میلیون تومن! خب این بستگی داره که چه جور سایتی می‌خواهید و به چه کسی میدید براتون پباده سازی کنه !

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:42


۸٫ بها ساخت وب سایت
بها طراحی وب سایت بستگی به آپشن های مختلفی داراست البته در غایت طراحی سایت باید این مبلغ منصفانه و متناسب با هنگامی باشد که برای پباده سازی صرف گردیده است. همان طور که طراحی وب ارزان را به شما سفارش نمیکنیم، مبالغ سنگین را نیز عامل بر چگونگی ممتاز ساخت وب سایت نمیدانیم.

اکثر وقت ها اینگونه کمپانی هایی سوابق کاری و اعتبار خویش را استدلال بر بها های بالای سرویس ها خویش میدانند البته در جریان باشید که تعرفه سرویس ها ساخت وب سایت نسبتاً اثبات میباشد و هزینه فراتر هیچ توجیهی ندارد.

با اندکی جست و جو در وب می توانید از هزینه تقریبی طراحی وب سایت آگاه گردید. هزینه ساخت سایت با به کار گیری از وردپرس معمولا کمتر از کد نویسی میباشد.

۹٫ مشاهده مثال شغل های کمپانی طراحی وب سایت
مطلقا از کمپانی انتخابی بخواهید تا مثال شغل های خویش را به شما نماد دهد. معمولا همگی موسسه ها طراحی وب سایت در وبسایت تبلیغاتی خویش مثال شغل های مشتریان را به اکران گذارده اند.

ازین شیت خیر فقط چگونگی عمل عایدتان گردد بلکه می‌توانید به داده ها مشتریان قبل نیز دسترسی پیدا کرده و حتی برای اگاهی از برخورد با آن ها تماس حاصل نمایید.

درین دربین ممکن میباشد مشتریانی از برندهای مطرح نیز وجود داشته باشند که دراین‌صورت خویش مدرک بر اعتبار کمپانی انتخابی خواهد بود.

یک کدام از شاخص های یک طراحی وب سایت ماهر، سرعت بالای بار گذاری یا این که به عبارتی بارگذاری سریع میباشد که از روش ابزارهای متفاوت قابل تحلیل میباشد.

۱۰٫ طراحی وب با بار گذاری سریع
یک کدام از شاخص های یک طراحی وب سایت ماهر، سرعت بالای لود یا این که به عبارتی بارگذاری سریع میباشد که از روش ابزارهای مختلفی زیرا جی تی متریکس، PageSpeed Insights گوگل، WebPageTest و غیره قابل تحلیل میباشد.

برای این شغل نیز به نصیب مثال شغل های کمپانی انتخابی بروید و سرعت لود وبسایت های مشتریان را با استعمال سایت های معرفی گردیده نظارت فرمائید.

۱۱٫ برخورد گرا بودن یا این که ریسپانسیویتی


عکس العمل گرا بودن یا این که ریسپانسیویتی بدان مضمون‌ میباشد که تارنما شما در مرورگرهای متفاوت گوگل، فایرفاکس و یا این که در مانیتورهای گوناگون لب تاپ، دسکتاپ، تبلت و یا این که گوشی ظواهر یکسانی داشته باشد.

یکی‌از اشتباهات رایج وبسایت ها آن میباشد که در مرورگر ها و یا این که مانیتورهای گوناگون اجزای شیت بهم ریخته و ظواهر یکسانی را آرم نمیدهد.

بیشتر بدانید: چرا seo تضمینی دروغی بیش وجود ندارد؟

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:32

 

 

امروزه داشتن یک تارنما بهتر برای استخراج و شغل های متعدد بیش تر از هر هنگامی التفات دارااست. طراحی سایت کمپانی‌ها برای معرفی محصول ها و سرویس ها خویش، مغازه‌ها برای خریدن قابلیت و امکان خرید آنلاین، و حتی افراد حقیقی وواقعی برای ارتقای رده خویش در بازار شغل مستلزم ساخت وب سایت کیفیت عالی می‌باشند.

این مساله خصوصا بعداز همگی‌گیری بیماری کرونا در عالم مداقه دوچندانی یافت. 

سوالی که ذهن اکثری از اشخاص و طراحان تارنما را سرگرم خویش می‌نماید این میباشد که وب سایت عالی چه سایتی میباشد و خصوصیت های یک تارنما عالی چیست؟ آیا آنالیز لیستی وجود داراست که بتوان با رعایت مفاد جان دار در آن در طراحی وب، یک وبسایت بهتر داشت؟ یک وب سایت بهتر و کارآمد چه خصوصیاتی دارااست؟ جواب به‌این سوال ها فعالیت سادگی وجود ندارد و در واقع جواب واحدی برای آن نیست. بستگی داراست که با چه نوع سایتی طرف رمز و فعالیت داشته باشید و بایستی روئت کرد که جامعه غرض آن تارنما چه عده ای می باشند. یا این که به هیچ عنوان مقصود آن وب سایت چیست و در چه حالتی می‌اقتدار اذعان کرد که به توفیق رسیده میباشد.

البته بدون تک تک این حالت و ولی و اگرها، در اینجا می خواهیم ۷ دلیل اصلی را که رعایت ظریف آنها قادر است به داشتن یک وبسایت بهتر باعث خواهد شد معرفی کنیم. به خیال داشته باشید که طرح‌ریزی و اجرای یک استراتژی جامع بهینه سازی تارنما شایسته ترین حاصل را در‌پی دارااست. با اجرای اینگونه نرم افزار‌ای، کل بخش‌های سایتتان به طور برابر و معادل باصرفه‌سازی میشوند تا بتوانند رضایت یوزرها را جلب کرده و یک تجارب کاربری فوق‌العاده برای آن‌ها رقم بزنند.

 

هفت خصوصیت یک تارنما عالی: نکات طراحی وب

بیشتر مواقعی که برای یک تارنما عالی، مورد نیاز تلقی میشوند، غیر قابل شمارش می باشند و در واقع چگونگی آن‌هاست که عنایت بیشتری داراست. حتی خویش گوگل نیز اعلام کرده که عالی میباشد روی چگونگی وبسایت خویش و محتوای آن تمرکز فرمایید. با هر بروز رسانی الگوریتم درجه دهی گوگل، تاکید روی مداقه چگونگی تارنما بیشتر می‌گردد. پس خوب میباشد از همین امروز استارت نمایید و برای ماندن در رقابت مستمر استحصال سکو، چگونگی سایتتان را بهبود ببخشید.

هرچند که بایستی اعتنا داشته باشید که نیازی وجود ندارد هرچه گوگل میگوید سوای زیرا و چرا جاری ساختن نمائید، البته دراین مورد، کار کردن به پیشنهاد گوگل بسیار اصلی میباشد. قاعده کلی این میباشد که همواره می بایست سعی فرمایید چگونگی سایتتان را ارتقاء دهید. بایستی روند استیناف کلمه ها کلیدی را به طور عصر‌ای اجرا دهید، و همواره در پی کشف هدف و نیت جستجوی استفاده کننده باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 397 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:59